luni, 6 septembrie 2010

Am gasit un site care merita folosit din plin!

       Am găsit site-ul Blog Copy care merită folosit din mai multe motive. În primul rând e gratis - cum ne place nouă tot ce e gratis pe internet mi-am zis " de ce nu? să văd ce poate sa-mi ofere!" M-am înscris şi vă spun şi vouă ce poate să facă: eu zic că merită folosit din plin.
     Dacă daţi clic aici puteţi să-l testaţi şi voi: http://blogcopy.com
                                                                          
      Blog Copy are o serie de avantaje majore: după cum sugerează şi numele, te ajută să vezi cine şi mai ales ce copiază de pe blogul tău. Dacă ştii ce se copiază îţi poţi da seama de ce anume sunt interesaţi vizitatorii blogului tău.
     Pentru cineva care doreşte să câştige cu ajutorul blogului este o chestie grozavă; ştiind ce se caută, implicit ştii şi ce să oferi mai mult pentru a-ţi creşte traficul şi vânzările.
     Alt avantaj major este pentru cei care doresc să-şi protejeze creaţiile originale.
 Oricum, eu zic că acest site e super. Dar vă las vouă plăcerea de a descoperi singuri tot ce vă poate oferi.
     E simplu. Intri pe Blog Copy te înscrii gratuit, adaugi apoi blogul tău pe Blog Copy ( poţi adăugă mai multe bloguri ), apoi urmezi instrucţiunile de pe site.
       Mult succes şi aştept comentariile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Zona Blog Money

Castiga bani usor